W ostatnich kilkudziesięciu godzinach fani muzyki trance sporo dyskutowali o artystach związanych z pewną agencją bookingową. Dlaczego? 14 UserComments

Artyści agencji M.F. już nigdy nie zagrają na imprezach EUFORIA FESTIVALS

Artykuł dodano: 25 października 2019, godz. 17:14
Odsłony: 3084x
W ostatnich kilkudziesięciu godzinach fani muzyki trance sporo dyskutowali o artystach związanych z pewną agencją bookingową. Dlaczego?

Agencja Music First zajmuje się bookingami takich DJ-ów, jak: BRYAN KEARNEY, COLD BLUE, CRAIG CONELLY, DAVID RUST, FACTOR B, GIUSEPPE OTTAVIANI, JAMES DYMOND, JOHN O’CALLAGHAN, KEY4050, MARIA HEALY, SCOT PROJECT, SEAN TYAS, SHUGZ, SIED VAN RIEL, SNEIJDER i WAIO. 

Wielokrotnie współpracowała z Euforia Festivals, jednak wygląda na to, że już nigdy więcej do takiej współpracy nie dojdzie. Oczywiście nie oznacza to, że już nigdy nie zobaczymy tych nazwisk na imprezie sygnowanej logo EF, ale żeby to było możliwe, dany artysta musiałby być już pod skrzydłami innej agencji bookingowej. 

Poniżej kilka słów od osoby, która wie na ten temat najwięcej, Adriana aka onTune, zajmującego się bookingami w Euforia Festivals. 


onTune:

"Nie chcę za bardzo wnikać w szczegóły odnośnie tego co wywołało lawinę komentarzy po jednym z moich wpisów, ale... Nie zgadzam się na takie traktowanie, jakie spotkało mnie w ostatnich dniach. Nie godzę się na takie traktowanie ze strony osób, które tak naprawdę mają pracę dzięki nam, promotorom. 

Prawda jest taka, że w gestii agenta leży dbanie o dobro artysty ale nie kosztem osoby, która znajduje się na końcu tego łańcucha. Świat zna wiele przykładów gdzie na imprezie zarabiali wszyscy, począwszy od pracowników szatni, barów przez firmy techniczne na agentach i artystach skończywszy, natomiast na końcu zostawał promotor, który od miesięcy ma mózg zlasowany, odbija się to na jego zdrowiu fizycznym i psychicznym a zbierał zaledwie okruchy z tej wieczerzy... o ile takowe zostały. 

Pierwszy raz w mojej 17 letniej przygodzie w tej branży spotkałem się z taką sytuacją, jaka przydarzyła mi się dziś, a nie jestem jedyny, któremu to się przydarzyło, a być może będę pierwszy, który nie będzie kartą przetargową. Byłem świadkiem takich sytuacji, ale nigdy nie ofiarą...

Więc tak jak już gdzieś wcześniej napisałem: nigdy więcej nie postawię swojego podpisu przy dokumencie, który zawiera logo agencji M.F. prędzej z braku pomysłu na line up przestanę organizować imprezy...". 

W komentarzach pod postem padły jeszcze słowa nieco bardziej rozjaśniające sytuację: "chodzi o to, że agent najpierw zapisuje datę i później bez poinformowania nas kasuje ją z powodów znanych tylko jemu...". 


A już 23 listopada BACK & FORTH 5.0 w Arena Toruń!
Wlotki do kupienia na stronie EUFORIA.WLOTKI.PL!

Komentarze
  • KamilB198925 października 2019, godz. 17:42
    Przerost formy nad treścią. Zero konkretów o co poszło, a myślę, że nie tylko ja jestem tego ciekaw.
  • Łukasz Derda25 października 2019, godz. 16:04
    Generalnie... news nic nie wnoszący ???>?
  • Artur Dziadziuluk25 października 2019, godz. 15:50
    Jak nie ta agencja to inna ich zaprosi więc po co ten lament. Na szczęście nie tylko Euforię mamy na rynku.
  • Ariel Frozen Kusal25 października 2019, godz. 15:43
    Przydało by się wytłumaczenie DLACZEGO?
  • Krystian Krępacki25 października 2019, godz. 15:47
    Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o kasę
  • Przemek Wartalski25 października 2019, godz. 16:03
    No i git ??????
  • Jack Daniełs25 października 2019, godz. 16:28
    Chcecie im zaszkodzic czy co? Napisal z agencją... A nie z artysta!
  • Michał Kępiński25 października 2019, godz. 16:40
    Nie dość, że macie zapłon jak syrenka w zimie to jeszcze podajecie dwuznaczną informację w nagłówku... Masakra.
  • SylaMusic25 października 2019, godz. 19:31
    Dalej pod tamtym postem na fb jest wytłumaczenie :)
  • Arkadiusz Kądziołka25 października 2019, godz. 18:22
    FTB trochę wstyd za podawanie nieprawdziwych informacji :(
  • Aleksis Biernat25 października 2019, godz. 19:02
    Złota zasada brzmi NIGDY NIE MÓW NIGDY ??
  • Piotr Dobrowolski25 października 2019, godz. 22:18
    Myślałem, że nie da się tego newsa "sprzedać" gorzej niż portal na H... . . . . . . ... myliłem się.
  • eter26 października 2019, godz. 07:09
    Szkoda Giuseppe Ottaviani.
  • Arczijaydee31 października 2019, godz. 09:51
    Promotor nie może się dogadać z agencją, a odbije się na słuchaczach i artystach.
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz...
Komentarze (14)