Radio PLANETA oraz Klub BRAVO mają zaszczyt zaprosić na specialną imprezę organizowaną z okazji urodzin Radia PLANETA. Ta urodzinowa impreza odbędzie się 31.01.2004 oczywiście w najlepszym..... 135 UserComments

ATB i Woody van Eyden w Klubie BRAVO

Artykuł dodano: 2 stycznia 2004, godz. 16:52
Odsłony: 18383x

Radio PLANETA oraz Klub BRAVO mają zaszczyt zaprosić na specialną imprezę organizowaną z okazji urodzin Radia PLANETA. Ta urodzinowa impreza odbędzie się 31.01.2004 oczywiście w najlepszym Klubie w Naszym regionie- w Klubie BRAVO. Jak na tak dużą i prestiżową imprezę przystało- będą także znakomici goście. Zawitają do Nas jedni z najlepszych, a mianowicie: ATB oraz Woody van Eyden . Więcej informacji o tej imprezie będziemy mieli dla Was już niebawem.

Jak narazie cena biletów to 20 PLN- ale radze się spieszyc bo niewiem ile taka cena się utrzyma.

Komentarze
  • -=NiuSiA=-6 stycznia 2004, godz. 21:36
    No to ja sie pojawie bankowo jak nie z wami sie umówie gdzies to wbije z znajomymi :] ale bede takie Pytanko ALi nie wiesz czasem ile bedzie wstęp:P mushe wiedzieć ile kasy mam miec:P
  • ali-b7 stycznia 2004, godz. 02:41
    Mówie oficjalnie ze bilety już można nabyć i są po 20 zł !!!!!!!!! Ale radze sie spieszyć bo niewiem ile czasu taka cena sie utrzyma.
  • JeSsI^7 stycznia 2004, godz. 13:09
    Hmm Ali dobrze ze mi powiedziales :) Bede musiala w piatek pogadac z chlopakami zeby mi podskoczyli do Gwarka i zakupili bilecik :) Bo chyba tam teez moge kupic co nie :P pozdrofka***
  • Karotka7 stycznia 2004, godz. 13:38
    Och, widze zebedzie goraco 31.01. Wszyscy sie szykuja na ten koncert:) Niogo ni moze zabraknac:) Juz nie moge sie doczekac. Do zobaczenia:) ------------ Redrum Ja tez mam examin w niedzielke i to jeszcze statystyka Ale damy rade Raz sie zyje, carpe diem,hi,hi. Najwyzej bedziemy mieli poprawke a ATB nie wiedomo kiedy znowu do nas zawita. Buziak M Opcja "Modyfikuj wypowiedź" - ali-b
  • EgonTheShadow7 stycznia 2004, godz. 15:38
    hmmm ja bede na 100%:) wiec kolejny zjazd bedzie:)
  • Ghost7 stycznia 2004, godz. 20:55
    Oczywiście jak każda imprezka z Bravo, zjawię się:))
  • ma®jush7 stycznia 2004, godz. 21:24
    ja takze bede na 100% bedzie suuuper !!! Bravo powinni rozbudowac hehe :D bo mało miejsca bedzie :P
  • -=NiuSiA=-7 stycznia 2004, godz. 21:38
    no to elegancko dziękuje Ali za info:))
  • Rider7 stycznia 2004, godz. 22:43
    jesli wszytko pojdzie doprze no to welcome BRAVO :P
  • penti7 stycznia 2004, godz. 22:45
    Ja tez będe z ekipą na 100%, tylko musze się w najbliższym czasie po bileciki wybrać.
  • Klubbmen8 stycznia 2004, godz. 11:55
    ali kurde dla mnie miejsce na parkingu jak obiecales, mowie powaznie heheh Kurde nie wiem czy przyjezdza i czy to ma sens jesli tam bedzie 3 tys ludzi a nie cierpie scisku i w dodatku DJ MuH ma cos do mnie wiec nie wiem!!!!! hhhahah
  • EgonTheShadow9 stycznia 2004, godz. 14:53
    heheh klubi hehe:) spokojnie all maja byc:)
  • -=NiuSiA=-9 stycznia 2004, godz. 21:22
    No to kochani ja jush bilecik mam :P wiec sie pobafimy he he
  • Bartuc10 stycznia 2004, godz. 17:49
    uff no ja dzisiaj byłem z Bladym w glivicach w gwarku po bilety i mam :D 20zł za sztuke:) no ale nie dużo ich jeszcze zostalo z tego co widziałem także ludziska śpieszcie sie pozdro
  • Nexus11 stycznia 2004, godz. 09:35
    ja w piatek kupilem bilety... nie moge juz sie doczekac tej imprezki :) bedzie cool !!
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz...
Komentarze (133)