20go lutego po raz pierwszy w Wielkopolsce odbyła się impreza z cyklu Electric Kingdom. W poznańskiej hali ARENA na żywo mogliśmy zobaczyć i usłyszeć największe gwiazdy elektronicznej muzyki: Hardy Hard Westbam 103 UserComments

ELECTRIC KINGDOM - FOTORELACJA

Artykuł dodano: 16 stycznia 2004, godz. 22:08
Odsłony: 14852x

20go lutego po raz pierwszy w Wielkopolsce odbyła się impreza z cyklu Electric Kingdom. W poznańskiej hali ARENA na żywo mogliśmy zobaczyć i usłyszeć największe gwiazdy elektronicznej muzyki:

DJ's:

  • Hardy Hard
  • Westbam
  • Africa Islam
  • Haito
  • Lupo

Live Act:

  • Mr.X & Mr.Y
  • Paul Kalkbrenner

Wortal Muzyki Klubowej FTB.pl był oficjalnym media patronem tej imprezy. Specjalnie dla Was przygotowaliśmy fotorelację z tej imprezy. Zapraszamy.

 

 

 

 

Komentarze
  • Mikołaj22 lutego 2004, godz. 13:08
    Było przednio :] Pozdrowienia dla WSZYSTKICH, nawet dla gościa z odkurzaczem na plecach błłłahahahah. Do nstepnego.... PEACE & LOVE !!
  • Krizz22 lutego 2004, godz. 13:35
    Flyer ten slaby... bylo dwoch takich ze koniec ze mna byl jak ich zobaczylem, jeden na girach jakies koty na rekach to samo, na plecach odkurzacz a na twarzy maska przeciwgazowa... drugi podobny ale maska do nurkowania w diodach cala i stroj typu jazdowicz op1 ;) normalnie rotfl
  • Loui22 lutego 2004, godz. 14:17
    Imprezka na pewno byla udana, zaluje ze mnie tam nie bylo. Deeboy fajne zdjecia, szczegolnie nie ktore :)
  • szewarnadze22 lutego 2004, godz. 14:27
    co to za laska z zdjecia 66 z checia bym sie nia pobawil a impra była spoko
  • bounce_out22 lutego 2004, godz. 16:27
    Imprezka udala sie rewelacyjnie!!! Prawie pelna kultura-nie bylo gwizdkow zagluszajacych dj'a:) Paul Kalkbrenner wymiotl wszystkich,a to co Afrika Islam zrobil na koncu przekraczalo ludzkie pojecie-'niedobitki' padaly jak muchy;) Zalujcie jesli Was tam nie bylo,bo straciliscie zaje...ą impreze!!!!!!!!!! Do zobaczenia na nastepnej:)
  • CosmiCsu22 lutego 2004, godz. 18:47
    impreza byla przecudna, jadac myslalem, ze bedzie o wiele gorzej. mile sie rozczarowalem, zajebisty klimat i zabawa. czego wiecej chciec. wiecej takich imprez w Poznaniu. najbardziej mi sie podobal Afrika Islam i Hardy!! pozdrowienia dla tych co byli!!
  • _wasyl_22 lutego 2004, godz. 19:43
    No no Krizz, nie poznales mnie ? :) Fajne foty :) A ma ktos sety ?
  • Piotrus22 lutego 2004, godz. 20:54
    Powiem tak..........Bylo ZAJEB.....!!!! Naprawde warto bylo przejechac 10 godzin pociagiem by byc na tej Imprezie! Klimat jaki panowal na tej imprezie byl nie do opisania! Muza byla zajeb.... HardyHard, Paul Kalkbrenner i ostatnie minuty Africa Islam MASAKRA!!! Kto byl widzial....szkoda tylko ze tak malo swiatel bylo!!!! Nasza Ekipa byla M A X Y M A L N I E Z R Y T A (ciekawe po czym ha ha ha).... czego dowodem bylo to co robilismy na trybunach.... Szkoda tylko ze ktos zajeba....nam aparat!!! Moze zdjecia sie mu przydadza!!! W I E L K I E P O D Z I E KO W A N I A dla Ekipy COSMA(Patryka) z GORZOWA WLKP. Byliscie Zajeb...Wielkie Podziekowanie rowniez dla Czlowieka ktory mnie na ta impreze namowil i byl tam razem zemna!!!! Goraco Pozdrawiam Ludzi z Gorzowa Wlkp. , Wroclawia, Gniezna i Okolic. Licze ze spotkamy sie znowu!!!! Byliscie Wspaniali.....Goraco was Pozdrawiamy i Wszystkich Uczestnikow EK.....Dwa Z R Y C I U C H Y......Piotrus i Michas
  • Ares23 lutego 2004, godz. 00:55
    Omineła nie taka impreza ąz sie płakac chce :(
  • djskaut23 lutego 2004, godz. 07:44
    imprezka byla naprawde si,szlo zauwazyc coprawda ze niektorzy byli zaskoczeni muzyczka ale klimat byl naprawde przedni. calkowicie zgadzam sie z wypowiedzia krisa (a zwlaszcza ta dotyczaca westbama, fajna byla wpadka z porysowana plyta ;) ) hardy i afrika(zwlaszcza kawalek madonny w srodku seta;) ) dali naprawde czadu, jak juz wyzej pisalem zgadzam sie zypowiedzia krisa, miedzy innymi co do oswietlenia ktorego troche alo bylo, ale to nic wazne ze ludzie nie zawiedli! i teraz pytanie co to za festiwal sie kroi 15 sierpnia? panowie z ftb wiecie cos na en temat? pozdrawiam wszystkich ktozy byli na EK tych co nie byli tez i niech zaluja :)!
  • El_NiNo23 lutego 2004, godz. 11:18
    dało rade :D
  • Krizz23 lutego 2004, godz. 18:51
    no 15 sierpnia bedzie mega impreza kolo poznania i to beda obchody moich imienin tylko ze w 28 dni po nich :D :D :D zaprasszam wszystkich, ale bez odkurzaczy na plecach nie wpuszczamy! pozdro6oo
  • pHiL*23 lutego 2004, godz. 20:24
    ja teeey jak piszecie ze było zajebicie itp to zaczynam byc zły na siebie ze mnie nie było nie piscie juz wiecej tak :D (zartuje) ... a na ta imprezie 15 sierpnia musze sie wybrac, chocby sie waliło bede sie bawił ;P
  • Krizz23 lutego 2004, godz. 22:56
    phil no trudno zeby na takiej imprezie nie bylo zajebiscie..
  • CosmiCsu23 lutego 2004, godz. 23:08
    no to teraz odliczanie do imprezy, ktora sie dobedzie 15 sierpnia, a bedzie to NATURE ONE!!!!!!!!!!!!!!
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz...
Komentarze (103)