Drodzy Klubowicze!!! Najwierniejsi słuchacze Radia Planeta FM!!! Do tego niesamowitego wydarzenia taneczno-muzyczno-wizualnego jakim jest PLANETA BORN TO PARTY pozostał już tylko 1 dzień!!! Impreza o 23 UserComments

Planeta Born To Party - informacje organizacyjne

Artykuł dodano: 5 czerwca 2012, godz. 12:31
Odsłony: 6571x

Drodzy Klubowicze!!! Najwierniejsi słuchacze Radia Planeta FM!!!

Do tego niesamowitego wydarzenia taneczno-muzyczno-wizualnego jakim jest PLANETA BORN TO PARTY pozostał już tylko 1 dzień!!! Impreza odbędzie się w Poznaniu na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich w hali 3a mieszczącej się przy ulicy Bukowskiej.

Poniżej przedstawiamy Wam najważniejsze informacje organizacyjne.

Otwarcie bram:

- bilety standard, bezpłatne, prasa 1930

- bilety VIP 1930

Na teren eventu można wnosić tylko nieprofesjonalne aparaty fotograficzne.

Timetable:

19:30 - 20:30 Bartes

20:30 - 21:30 Ando

21:30 - 22:50 Antoine Clamaran

22:50 - 00:10 Freemasons

00:10 - 01:40 Markus Schulz

01:40 - 03:10 Paul Oakenfold

03:10 - 04:30 John Dahlback

04:30 - 06:00 Leon Bolier

 

Lokalizacja:

Jest to pierwsza impreza klubowa, która odbędzie się w hali 3A Międzynarodowych Targów Poznańskich. Jej atutami są nowoczesność, przestronność-ponad 11 000 m2, funkcjonalność, wysokiej klasy klimatyzacja oraz bliskość:  PKP (400 metrów), lotniska Ławica (5km), centrum miasta (1km). Tereny targów położone są w niedalekiej odległości od wielu hoteli, hosteli, domów turysty o różnym standardzie a środki komunikacji miejskiej pozwalają na szybkie i łatwe dotarcie na miejsce.

Dojazd:

Dla osób udających się wieczorem na Planeta Born To Party po okazaniu biletu obowiązywać będzie 20% zniżki w sieci RMI TAXI.

Taksówkę zamówić można pod numerem: 1-96-68 lub 61 8-219-219; więcej informacji na www.taxirmi.pl . 

Dla osób wybierających środki komunikacji miejskiej - dojazd możliwy:

  • Tramwajem nr: 2, 10, 11, 12, 14, 15, 18, 26,
  • Autobusem nr: 48, 69, 91, 242

Informacje inne:

Punkty gastronomiczne wyposażone będą w przekąski i ciepłe posiłki oraz napoje chłodzące marki PEPSI i RED BULL oraz strefę piwną.

Toaleta: bezpłatna

Szatnia: 2zł

Depozyt: 15zł


Bilety:

wlotki.pl

i stałe punkty sprzedaży

UWAGA!!

W związku z akcją „Bilety nie z tej planety” wszyscy posiadacze biletów muszą wymienić posiadane obecnie bilety na pojedyncze wejściówki w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu.

Przypominamy zasady akcji:

I i II pula biletów-obowiązująca do 23.05.2012r

 

-bilet standard 79/88zł uprawnia do wprowadzenia na imprezę ze sobą 1 osoby towarzyszącej(wymiana przed imprezą na 2 pojedyncze bilety)

-bilet standard dla dwoja 168zł uprawnia do wprowadzenia na imprezę ze sobą 2 osóbtowarzyszących (wymiana przed imprezą na 4 pojedyncze bilety)

-bilet golden 260 zł uprawnia do wprowadzenia na imprezę ze sobą 1 osoby towarzyszącej(wymiana przed imprezą na 2 pojedyncze bilety)

-bilet deluxe 350 zł uprawnia do wprowadzenia na imprezę ze sobą 1 osoby towarzyszącej*(wymiana przed imprezą na 2 pojedyncze bilety)

-bilet golden dla dwojga 500 zł uprawnia do wprowadzenia na imprezę ze sobą 2 osóbtowarzyszących (wymiana przed imprezą na 4 pojedyncze bilety)

-bilet deluxe dla dwoja 650 zł uprawnia do wprowadzenia ze sobą dodatkowych 2 osóbtowarzyszących(wymiana przed imprezą na 4 pojedyncze bilety)

*przywileje związane z biletem dotyczą tylko jego właściciela/właścicieli

 

III pula biletów-obowiązująca od 24.05.2012r

-bilet standard 88 zł uprawnia do wprowadzenia na imprezę ze sobą 1 osoby towarzyszącej(wymiana przed imprezą na 2 pojedyncze bilety)

-bilet golden 150 zł

-bilet deluxe 200 zł

 

Bilety wymieniane z NRG1:

-jeden bilet na imprezę NRG1 uprawnia do wprowadzenia na imprezę ze sobą 1 osoby towarzyszącej (wymiana przed imprezą na 2 pojedyncze bilety)

 

Bilety wygrane w konkursach:

-wszystkie bilety wygrane w konkursach są pojedyncze (chyba, że na początku konkursu zaznaczono, iż jest to bilet podwójny)

 

Bilety w dniu imprezy w cenie:

W kasach:

-50zł standard (pojedynczy)

-160zł golden

-210zł deluxe

 

oraz w stałych punktach sprzedaży.

-CIM Poznań, ul. Ratajczaka 44

-ROCKLONGLUCK, Poznań ul. Półwiejska 20

-DJ PRO, Poznań ul. Sienkiewicza 20

 

Ważne!!!
kasy biletowe w dniu imprezy otwarte od g.1200

- punkt wymiany biletów otwarty od g.1600

 

 

Komentarze
  • strobexxx5 czerwca 2012, godz. 13:05
    Jest info organizacyjne, jest impreza:)
  • robertasKR5 czerwca 2012, godz. 15:16
    dzieki za info!
    potwierdzam obecność !! :)
  • Dj_miszel5 czerwca 2012, godz. 18:27
    Kiedy foty z przygotowań ??
  • Marcino9005 czerwca 2012, godz. 21:15
    Będzie transmisja na Planecie? Pewnie nie, nigdzie nie było słychać o tym, anna planecie ani razu nie wspomnieli ani nigdzie nie było napisane.
  • savik6 czerwca 2012, godz. 02:55
    Do której będą kasy otwarte? Bo pojechał bym na Schulza, Oakenfolda i Boliera, dlatego najchętniej wszedł bym ok. 23
  • jarospeed6 czerwca 2012, godz. 10:10
    A będzie parking na Targach??
  • Route6 czerwca 2012, godz. 12:54
    Mam 3 pytania: czy parking będzie się znajdował na terenie MTP? Co z kuponami na piwo? Czy na evencie jak to było na poprzednio będzie można zakupić SMIRNOFF ICE ? Proszę o odpowiedź.
  • Matthewk6 czerwca 2012, godz. 13:09
    Ja też będe :)
  • JUSSO.KEY6 czerwca 2012, godz. 14:53
    tia...
  • Biegacz076 czerwca 2012, godz. 15:32
    Gniezno sie melduje.
  • mkkubek6 czerwca 2012, godz. 15:35
  • theGuest6 czerwca 2012, godz. 18:24
    Czy otrzymany bilet od sponsora "bezpłatny" tez jest wymienny na 2 bilety?
  • D.O.M.E.L.6 czerwca 2012, godz. 18:27
    jeżeli zamiast ceny masz napisane bezpłatny to raczej nie wymienisz na dwa bilety
  • Gatz6 czerwca 2012, godz. 20:11
    2 rozrywkowe dziewczyny wezmę whisp me :]
  • daw87186 czerwca 2012, godz. 22:04
    jest gdzies transmisja??

    juz mam na planecie:d ciekawe jak ilosc osób na imprezie
Zarejestruj się i zaloguj, aby dodać komentarz...
Komentarze (23)