Forum FTB.pl / brak kontaktu z wlotki.pl

Sklep, wyjazdy, bilety
klubowicz
Krzychu 16 stycznia 2013, godz. 10:11
Od jakiegoś czasu próbuję skontaktować się w sprawie biletu. Od około dwóch tygodni nikt nie odbiera telefonu, co jest bardzo denerwująca zważywszy że impera coraz bliżej, a na maila też nie odpisują. Co jest grane?
moderator
karolina_ch 16 stycznia 2013, godz. 13:09
Z telefonem mogą być małe komplikacje lecz odpisujemy na wszystkie maile. Żaden nie pozostaje bez odpowiedzi.
ps. nie mamy żadnego maila wysłanego z Twojego adresu e-mail.
CU on the dancefloor.... ;)
klubowicz
Krzychu 16 stycznia 2013, godz. 16:13
Chciałem do Ciebie wysłać PW z opisem sytuacji ale nie wiem dlaczego nie mogę jej wysłać
moderator
karolina_ch 16 stycznia 2013, godz. 17:56
Wystarczy napisać na maila. Odpisuję na wszystkie :)
CU on the dancefloor.... ;)
klubowicz
Krzychu 16 stycznia 2013, godz. 19:16
na bok@wlotki.pl ?

edit: na powyższy mail wysłałem wiadomość
klubowicz
Shanel 22 stycznia 2013, godz. 10:42
U mnie też jest cisza. Zaksięgowano wpłatę 11 stycznia i do tej pory nie mam biletów. Napisałam maila w niedziele mam nadzieję że do końca tygodnia dostanę swoje bilety.
trance jest moim życiem
klubowicz
kwiatek86 23 stycznia 2013, godz. 12:10
Nie straszcie, bo dopiero wczoraj zamówiłem i opłaciłem bilety na TX :((
klubowicz
military-wrocla 25 stycznia 2013, godz. 07:50
No to macie problem podobny do mojego, ja czekam jeszcze na zwrot kasy za sylwester, sprawę przekazałem do Rzecznika Konsumenta, prawdopodobnie sprawa zakończy się w sądzie. A o to moja rozmowa mailowa, oczywiście do teraz kasy nie ma, dodzwonić się do nich nie można. Jeżeli znajdzie się więcej osób które mają problemy ze zwrotem kasy, proszę o kontakt ze mną.


Maile czytać od dołu.
____________________________________________
Witam
Sprawa jest już dawno przekazana do księgowości.
Czekam na potwierdzenie wykonania przelewu.

Pozdrawiam
Karolina Chopcian
Biuro Obsługi Klienta
www.ftb.pl | www.ticketplanet.pl | www.wlotki.pl

Klubowe Media s.c.
ul. Komornicka 42o/4

62-069 Dąbrówka
NIP 777-309-06-12
Regon 301007510


tel 0 61 223 83 32
fax 0 61 624 29 95

______________________________________________________
----- Original Message -----
From: military-wroclaw
To: zwroty@ftb.pl ; Karolina Chopcian | Klubowe Media
Sent: Thursday, January 24, 2013 9:46 AM
Subject: Fwd: Re: Re: Fwd: Płatność za bilety została zaksięgowana / Your payment has been accepted - 417/28286

Po raz kolejny proszę o zwrot pieniędzy.




Dnia 23 stycznia 2013 9:01 military-wroclaw <military-wroclaw@o2.pl>; napisał(a):

________________________________________________________________
Witam,

Po raz kolejny proszę o podanie terminu zwrotu pieniędzy.

Pozdrawiam
R.K


Dnia 22 stycznia 2013 10:56 "Karolina Chopcian | Klubowe Media" <karolina@klubowemedia.pl>; napisał(a):

________________________________________________________________________
Witam
Z powodu choroby kontakt był utrudniony za co najmocniej przepraszam. Dziś ponownie przekażę sprawę do księgowości i dowiem się co się stało z należnością.
Jak tylko otrzymam jakiekolwiek informacje od razu się z Panem skontaktuję.
Pozdrawiam
Karolina Chopcian
Biuro Obsługi Klienta
www.ftb.pl | www.ticketplanet.pl | www.wlotki.pl

Klubowe Media s.c.
ul. Komornicka 42o/4

62-069 Dąbrówka
NIP 777-309-06-12
Regon 301007510


tel 0 61 223 83 32
fax 0 61 624 29 95
----- Original Message -----
From: military-wroclaw
To: zwroty@ftb.pl
Sent: Friday, January 11, 2013 11:46 AM
Subject: Fwd: Re: Fwd: Płatność za bilety została zaksięgowana / Your payment has been accepted - 417/28286
___________________________________________________________________________
Ponownie proszę o podanie terminu zwrotu pieniędzy.
Pozdrawiam
R.K


Dnia 31 grudnia 2012 10:55 Karolina Chopcian <> napisał(a):


Dane proszę przesłać na adres zwroty@ftb.pl

_____________________________________________________________________________

W dniu 31 grudnia 2012 10:52 użytkownik military-wroclaw &lt;military-wroclaw@o2.pl>; napisał:
Dziękuję,



_________________________________________________________________



Witam
Reklamacja została uznana. Zamówienie zostało anulowane a zwrot gotówki nastąpi tuż po Nowym Roku.
Proszę zatem o przesłanie danych do przelewu (imię i nazwisko, numer konta bankowego) na adres zwroty@ftb.pl

Pozdrawiam
Karolina Chopcian
Biuro Obsługi Klienta
www.ftb.pl | www.ticketplanet.pl |www.wlotki.pl

Klubowe Media s.c.
ul. Komornicka 42o/4

62-069 Dąbrówka
NIP 777-309-06-12
Regon 301007510


tel 0 61 223 83 32
fax 0 61 624 29 95


W dniu 31 grudnia 2012 09:13 użytkownik military-wroclaw &lt;military-wroclaw@o2.pl>; napisał:


___________________________________________________________________________
Witam,
Przed chwilą przez przypadek w radiu dowiedziałem się że impreza została odwołana w Hali Ludowej, została przeniesiona do Eteru, za bilety zapłaciłem 109 zł, wstęp do eteru kosztował 50 zł, w związku z tym rezygnuje z udziału w tej "imprezie" i żądam zwrotu wpłaconych pieniędzy. Karygodne jest to że nie poinformowaliście swoich klientów o odwołanej imprezie, bo za taką ją uważam, również przeniesienie 1,500 tysięcy ludzi do klubu, który wysprzedał już swoje wejściówki w całości, i w którym wszyscy się nie pomieszczą.
Proszę o informację o procedurze zwrotu pieniędzy.
Pozdrawiam
Ostatnia edycja posta: 4 marca 2013, godz. 23:39
klubowicz
Rafica 21 lutego 2013, godz. 13:35
Wlasnie zamowilem w zeszlym tygodniu 3 bilety o lacznej wartosci 241 zl i co ? Biletow nie ma impreza juz pojutrze, telefon nie odpowiada pani ktora tak probuje uchodzic za rzetelna i kompetentna nie opdpisuje na maile w ktorych wpisalem numer zamowienia niestety ale chyba sprawe bede musial zalatwic w inny sposob i przejechac sie do waszego (nie zdziwilbym sie jesli fikcyjnego') biura. Je to absurd iz rekomendowany portal do zakupu biletow dziala jak nie powiedzialbym co.
klubowicz
Sceptre 21 lutego 2013, godz. 20:28
Kolego, tak z ciekawości zapytam czy przypadkiem nie dostałeś tych biletów na maila ??
Nigdy nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
klubowicz
kreconaptaszyna 10 lutego 2014, godz. 14:09
Świetnie nie mogę się skontaktować z BOKiem ani mailowo ani telefonicznie, cóż dziwnego jeśli " nie ma takiego numeru!".
Do Euforia Festival tylko pare dni, wpłaciłam pieniądze, a po mailu z linkiem do strony, z której można wydrukować bilet ani śladu...pomocy
klubowicz
Usosa 11 lutego 2014, godz. 15:49
ja rozwiązała się ta sprawa ? zwrócili kasę ?
klubowicz
kreconaptaszyna 24 marca 2014, godz. 02:45
Oczywiście, że nie..nie mogę tego tak zostawić.
klubowicz
wojtacha 27 stycznia 2016, godz. 18:25
Czy ktoś odpowiedzialny za biuro obsługi serwisu wlotki.pl może zacząć czytać maile? Pieniądze przelane już dawno, a zamówienie nadal nie zmieniło statusu. Proszę o odpowiedź.
klubowicz
Lukasz3311 27 stycznia 2016, godz. 20:37
Mam taki sam problem. Pieniądze przelane dawno, a status zamówienia wciąż nie zapłacone, bilety nie wysłane. Wlotki.pl chyba walą w ch....

26 wpisów

12następne