Forum FTB.pl / Problem ze zwrotem biletów na Sunrise Festival - Family Card

Sklep, wyjazdy, bilety
klubowicz
PePeK 15 czerwca 2010, godz. 20:14
Witam.

Postanowiłem nagłośnić całą sprawę, gdyż nie wiem już jak mogę podejść do działu bileterii MDT.

Skorzystałem z nowej możliwości dystrybucji biletów i zamówiłem Family Card razem z biletami na Sunrise Festival. Niestety z przyczyn osobistych (straciłem pracę) nie stać mnie na to, żeby bawić się w tym roku w Kołobrzegu. W każdym innym przypadku, pojawiłbym się na tym evencie, niestety sytuacja jest na tyle poważna, że nie ma takiej możliwości. Skorzystałem z przysługującego mi prawa i napisałem do bileterii jak wygląda sytuacja. Punkt 12 regulaminu mówi, że "Zwrot biletów możliwy jest w terminie do 12 dni roboczych poprzedzających imprezę, po wcześniejszym ustaleniu jego warunków przez Bileterię. Z uwagi na sposób zabezpieczenia biletu, Bileteria zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu."

Na początku dostałem informację, że zwrot biletów jest niemożliwy. Po przedstawieniu swojej sytuacji, znowu dostałem odpowiedź odmowną w stylu "Zwrot biletów możliwy jest w szczególnych przypadkach, nie na życzenie zamawiającego. Organizator ani Bileteria nie odpowiada za niemożliwość uczestnictwa w imprezie."

Poprosiłem o podanie numeru telefonu, chciałem wyjaśnić całą sytuację, znaleźć jakiś punkt ugodowy. Sprawa ruszyła, miałem podać dane jakich dotyczyło zamówienie w celu jego identyfikacji. Podałem wszystkie dane jakimi dysponowałem. Dodam iż karty nie posiadam, gdyż poczta polska zwróciła przesyłkę, a bilety są opłacone. Bileteria ponownie poprosiła o podanie danych. Wysłałem je jeszcze raz.

Od tej pory kontakt się urwał, bileteria nie odpisuje na maile, sprawa toczy się od 25 maja. Nie ma z nimi innej formy kontaktu, grają na zwłokę. Co najlepsze, jest więcej osób które chciały zwrócić bilety. Wiem to z forum mdt agency. Niektóre osoby odzyskały pieniądze. Ja użeram się do tej pory i straciłem już nadzieję.

Postanowiłem opisać całą sprawę, ku przestrodze. Podejście do klienta, prawdziwie profesjonalne.

U konkurencji za to, udało mi się wszystko załatwić bez najmniejszych problemów zarówno z biletem na ASOT 450 jak i na Tiesto Kaleidoscope World Tour i za to wielki plus. Jeżeli jest więcej osób poszkodowanych zachęcam do walki o swoje. Ja w tej chwili zgłaszam całą sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, może on coś zdziała...

Music Is My Life...
klubowicz
Bartas 15 czerwca 2010, godz. 21:19
Piękne, i profesjonalne podejście ;]
Mam nadzieję, że ktoś z MDT przeczyta ten temat i Ci pomogą.
Zwrot biletów powinien być nawet bez podania przyczyny wg mnie.

Pozdrawiam, i życzę powodzenia i cierpliwości.
webmaster
M@rkee 15 czerwca 2010, godz. 21:28
Z prawnego punktu widzenia nie ma obowiazku zwrotu pieniedzy za zakupione bilety, nawet jesli zakup mial miejsce w Internecie, tak wiec rzecznik praw konsumenta raczej nic tu nie pomoze.

Generalnie rzadko ktory organizator akceptuje mozliwosc zwrotu biletow.

Nie wiem czy tak jak w przypadku naszych Kart Klubowicza istnieje mozliwosc przekazania biletu doladowanego na karte, nie mniej jednak ja bym raczej szedl w tym kierunku...
Yo ma mana...
klubowicz
KarOlcia92 15 czerwca 2010, godz. 22:03
czy pieniądze mają prawo być zwrócone, czy nie życzę Ci powodzenia ;)
VIP
KRIS MDT 15 czerwca 2010, godz. 23:29
Witam ,
Bardzo proszę o maila w tej sprawie na adres krzysztof.bartyzel@mdt-agency.pl
Nie ma takiej możliwości aby ktokolwiek nie dostał zwrotu za zakupione doładowania na Familly Card


Pozdrawiam
klubowicz
PePeK 16 czerwca 2010, godz. 20:51
Jak widać sprawa ruszyła, będę Was informował na bieżąco :) Dzięki za wsparcie. Dodatkowo rzecznik podjął się również mojego problemu, więc myślę, że coś zdziałam.

Chętnie przelałbym komuś bilet, niestety w tej sprawie bileteria też milczała... W tej chwili chcę już tylko odzyskać swoje pieniądze i zakończyć tą nieprzyjemną sprawę...
Music Is My Life...
klubowicz
PePeK 24 czerwca 2010, godz. 16:50
Informuje, że ani bileteria, ani Pan Krzysztof Bartyzel nie dąży do załatwienia tego problemu. Nie spotkałem się, jeszcze z tak olewczym podejściem w tej branży. Piszę bo do imprezy pozostał miesiąc, o czym wszyscy szumnie zostali poinformowali, a nie chcę żeby ktoś skończył z podobnym problemem... Mam zamiar nagłaśniać całą sprawę, aż do końca...
Music Is My Life...
klubowicz
Emerald_Dream 30 czerwca 2010, godz. 16:00
Ja kart zamówiłam już dawno ... do tej pory jej nie widziałam! Dostałam maila że karta do nich wróciła i mam wpłacić 21zł za kolejna przesyłkę , zrobiłam to a karty jak nie było tak nie ma ... zero odpowiedzi na maile nic!!! porażka
(o_O) !! Schranz muzyka dla dobrze rozwinietych umyslowo !! (o_O)
klubowicz
PePeK 30 czerwca 2010, godz. 16:56
Witaj Subi :)

Na razie nie widać nic na koncie, mam nadzieję, że do piątku się pojawią? Bo pewnie w weekend'y bileteria nie pracuje? :) Pozdrawiam!
Music Is My Life...
klubowicz
Emerald_Dream 30 czerwca 2010, godz. 18:08
Subi - 17 czerwca dostałam maila że kwota została dokonana - płaciłam 21zł za kolejną przesyłkę. Dostałam wiadomość, że karta została wysłana i za 2 dni powinna być .. i nie ma a jest już 30 ;/
(o_O) !! Schranz muzyka dla dobrze rozwinietych umyslowo !! (o_O)
klubowicz
PePeK 30 czerwca 2010, godz. 20:25
generalnie jak juz Emerald Dream podlaczyla sie pod moj temat, to dostalem maila ze moja karta zostala wyslana 25 czerwca, a do dzis nie widze listonosza z przesylka :)
Music Is My Life...
klubowicz
PePeK 2 lipca 2010, godz. 21:06
Subi, wiesz coś na nasze tematy?
Music Is My Life...
klubowicz
PePeK 5 lipca 2010, godz. 22:04
do mnie wszystko masz :) czekam na jakies konkretne info, widze ze na ftb byles :)
Music Is My Life...
klubowicz
Emerald_Dream 9 lipca 2010, godz. 10:34
to juz jest przegiecie ...
(o_O) !! Schranz muzyka dla dobrze rozwinietych umyslowo !! (o_O)
klubowicz
PePeK 9 lipca 2010, godz. 13:53
@ Emerald_Dream

Przegięcie to jest walka o zwrot od końca maja, zwodzenie bileterii i zapewnianie ze kazdy otrzyma zwrot zasilen. Wymienilem juz kilkadziesiat maili w calej tej sprawie, bileteria przestala w ogole juz odpisywac i w tej chwili zostalem biedniejszy o ponad 300 zl i bez Family Card mimo jej powtornej oplaty! Nawet gdybym chcial jechac na SF to nie mam jak. Po co tak grac na zwloke i pod publike? Pan Krzysztof Bartyzel, rzekomo zainteresowal sie sprawa, lecz zostawil tylko swoj adres mailowy i nie odpisuje na wiadomosci. Subi (moderator na forum mdt) rowniez zapewnial, ze pieniazki beda oddane do konca tygodnia. Mamy kolejny koniec tygodnia a kasy jak nie bylo tak nie ma. Z tego co widze, jest wiecej poszkodowanych, wiec zachecam do zglaszania sie tutaj i opisywania swoich problemow ze zwrotem...
Music Is My Life...

26 wpisów

12następne